Personalkollen för dig som anställd

Personalkollen är en systemleverantör av ett komplett personal- och lönesystem. Vi används av företag inom bland annat hotell, restaurang och detaljhandel. Du kommer åt personalinlogget via Personalkollens app, men också via webben på Personalkollen.se. 


Har du frågor om ditt schema, anställningsbevis, arbetsgivarintyg, din löneutbetalning eller annat som rör din anställning så behöver du kontakta din arbetsgivare.

Vi på Personalkollen kan besvara dig på dina tekniska funderingar. Du når supporten genom att mejla till support@personalkollen.se eller ringa 010- 150 15 00.

Ladda ner vår app





Din profil

Då Personalkollen är din arbetsgivares personal- och lönesystem är det viktigt att dina personuppgifter är korrekt ifyllda. För att kunna logga in krävs ett giltigt telefonnummer eller e-postadress. För att du ska kunna få din lön utbetald är det också viktigt att rätt bankkonto-nummer är ifyllt. I vissa fall kan du inte ändra kontonummer själv och då behöver du kontakta din arbetsgivare. Håll även din profil uppdaterad med adress och närmast anhörig så din arbetsgivare har dina rätta kontaktuppgifter.

Klicka på de tre prickarna nere till höger i appen, eller dina initialer uppe till höger på webben för att komma till Min profil.

Är du intresserad av att se hur Personalkollen kan fungera för din verksamhet? Boka en demo eller läs mer på vår hemsida!

Fick du svar på din fråga? Tack för din feedback! Något gick snett. Vänligen försök igen senare.